Digital Markedsføring

Digital markedsføring er mange ting, og man arbejder med mange forskellige kanaler såvel som metoder. Selvom dette kun er et led i en større marketingsstrategi, må man bare indrømme og sige denne del er mere og mere betydningsfyldt år efter år. En stor procentdel af alle ydelser og vares købsproces starter oftest online. Samtidig er der stor udvikling indenfor det digitale; bedre segmentering, bedre interaktion, flere måleparametre.

Dette er dog både en fordel og ulempe da det også stiller højere krav til den digitale marketingsansvarlige - intern eller ekstern. Dette kræver også at man er omstillingsparat og at man hurtigt samt effektivt kan justere sine digitale værktøjer.

Oftest i forlængelse af Digital Markedsføring hører man også om Omnichannel. Da der er kommet mange kanaler, hvorpå man kan komme i kontakt med sine kunder idag, er det blevet vigtigt, at man opfører sig ens på tværs af kanaler, at kunden får samme oplevelse af ens brand lige meget hvilken kanal han/hun møder. Det betyder også at kunden er i centrum, dataene omkring kunden flyder på tværs af kanaler og at kunden oplever en ensartet oplevelse.

Vi hos Redhill arbejder netop derfor på tværs af offline og online, men også på tværs af flere online værktøjer for at hjælpe og rådgive jer bedst muligt. 


Digitale bannere

Læs mere

SEO

Læs mere

SEM

Læs mere

SoMe

Læs mere

Nyhedsbreve

Læs mere

Web

Læs mere

Koncept, Strategi & design

Læs mere

Hvad kan vi ellers...?

Tryk & Digital tryk

Læs mere

Storformat print

Læs mere

Kontakt os


Redhill Design & Print A/S · Huginsvej 6E · 3400 Hillerød · CVR 15 82 50 30 · Cookie- & privatlivspolitik · Persondatapolitik